19 November 2017

RESEPI ESP YANG BUAT KORANG TAK BOLEH TINGGAL ESP

Banyak sebenarnya resepi-resepi esp yang korang kena cuba. Ada sesetengah orang tak lepas nak minum esp nie. Tapi lepas Shaklee dah upgrade isi perisa vanila dalam esp, espnya lebih smooth dan senang nak larut.

Saya masa mula-mula minum esp tiada lagi perisa vanila. Mula la cuba tu cuba nie kan. Mana la tahu mana yang sedap boleh buat selalu. Pelbagai resepi apa salahnya kan. Yang paling saya suka ESP +  FRESH MILK DUTCH LADY.


First campur buat resepi nie.. Pergh sedapnye. Rasa lemak berkrim tu. Tak rasa muak, lebih sedap daripada biasa tau. Tapi yang plain pun sedap jugak sejak-sejak Shaklee dah upgrade ESP tu.

Boleh juga korang buat resepi seperti nie.

Semoga perkongsian saya ini, akan membuatkan korang tak boleh tinggal ESP dan akan dihantui dengan ESP setiap hari. Mesti nanti akan nak minum minum minum. Sehari memang tak boleh tinggal tau ESP nie.

PERTANYAAN ATAU PESANAN

Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan berkaitan suplemen Shaklee, anda boleh terus hubungi saya di talian 0192768114. Saya akan membantu untuk pembelian dan penghantaran kepada anda berserta konsultasi, tips dan cara pengambilannya.

No comments:

Post a Comment