10 November 2017

BILA DAH KENAL DENGAN SHAKLEE




SHAKLEE.. masa saya kenal Shaklee rasa macam ‘betul ke aku nie nak beli’, 'betul ke dapat bantu aku nie’. Kisah saya mula kenal Shaklee dan mahu menjadi pengedar Shaklee. Pada masa nie pun baru ceburi bisnes Shaklee selama 3 tahun, dan yang nie kisah saya dengan Shaklee.

Masa saya buat keputusan nak jadi pengedar tu, tujuan saya hanya ingin bantu diri dan keluarga untuk lebih sihat. Lagi-lagi tengok orang sekeliling saya banyak dah ada penyakit kronik. Sejak 2015 tu la mulanya sebagai pengedar Shaklee.

MASA DAH JADI PENGEDAR SHAKLEE

  • Saya lebih menjaga pemakanan dan gaya hidup lebih sihat. Kalo dulu memang bab makan nie kurang sikit, main bedal je ape yang ada tapi sayur dan senagkatannye memang takkan usik. Tu lah bermulanya ambil makanan tambahan.  
  • Dapat kenal lebih ramai kenalan, bermula dari upline dan kenal pula kawan-kawan yang ada dalam kumpula tu juga. Pelanggan pun boleh jadi kawan juga. 
  • Banyak saya cari ilmu dalam kesihatan untuk tambah pengetahuan. Lagi-lagi tanya dengan upline yang banyak bantu apa yang saya kurang faham dan ahli-ahli kumpulan yang lain. Kelas pun banyak join untuk pengetahuan dan sebarkan semua orang.

APA YANG MENYEBABKAN SAYA SUKA DENGAN BISNES SHAKLEE?

- Produk yang dah lama bertahan lebih 100 tahun dipasaran. Semestinya selamat dan berkesan kan. Itulah yang membuatkan saya yakin untuk bina kerjaya saya dengan Shaklee.

- Ia banyak menyedarkan saya untuk terus membantu orang diluar sana lebih sihat dengan Shaklee. Ingin bawa mereka untuk kearah gaya hidup lebih sihat.
Saya tak berpaling pada bisnes lain sebab bisnes Shaklee nie sangat mudah. 

- Saya boleh tentukan bagaimana saya nak bawa bisnes nie tanpa terbeban. Dengan modal yang kecil saya tak perlu nak simpan stok yang banyak dan lagi-lagi ada sistem online yang lebih memudahkan.

- Bila dah suka bisnes nie, upline pun tak pernah tinggalkan saya terkontang kanting. Mesti akan bantu antara satu sama lain apa yang perlu. Hubungan pun lebih mengeratkan walaupun tak pernah berjumpa.

Sebab tu la saya suka menjadi pengedar Shaklee. Moga-moga yang membaca nie doakan saya berjaya dalam Shaklee. 
_____________________________________________________________
Untuk kenal dengan Shaklee, boleh hubungi saya ditalian 0192768114 untuk maklumat lanjut.

2 comments:

  1. Jom baik rank sama2 farah.. Moga terus berjaya dalam shaklee..💪

    ReplyDelete
  2. Amin.. In Sya Allah. moga2 dipermudahkan. sama2 naik pentas jom

    ReplyDelete