8 November 2017

PEDIH AMBIL PRODUK SKINCARE YANG SALAH TAPI DAH SEMAKIN PULIH DENGAN PENGAMBILAN SET CANTIK SHAKLEE


Masalah kulit setiap orang mesti ada. Lagi yang masalah jerawat yang kronik. Tekanan kot bila muka nie penuh dengan jerawat. Salah pula pakai skincare yang merkuri, bertambah la jerawat kat muka tu.

Pakai produk tu pakai produk nie kejap baik kejap naik, bila tinggal produk tumbuh bagaikan cendawan tumbuh. Bertambah kronik pula bila datang kerja yang sangat banyak dan kurang ambil tahu tentang penjagaan kulit. Masalah kulit nie boleh buat diri kita kurang keyakinan diri untuk berjumpa dengan sesiapa. 

Di bawah saya kongsikan bagaimana cara beliau dapat kulit putih berseri dan jerawat hilang dengan Set Jerawat Shaklee.

{KULIT MUKA PUTIH BERSERI DAN JERAWAT HILANG SELEPAS AMALKAN SET JERAWAT SHAKLEE}


Assalamualaikum, nama saya Liley Wane Bt. Anuar, berumur 28 tahun dan mempunyai seorang anak. 

Saya mengalami masalah muka yang teruk iaitu kulit muka saya mengalami jerawat bernanah. Sebelum ini saya menggunakan skin care jenama X. Semakin saya guna skin care tu makin pedih dan rasa panas muka. Saya terlalu obses nak cepat muka licin tanpa jerawat sebelum nikah, beli skin care, tapi agak mengecewakan apabila muka jadi teruk dan jerawat bernanah timbul. .malu oii nak jumpa orang.. rasa nak menyorok jer kat umah.

Saya dah google cari penyelesaian, jumpa Shaklee, tapi tak beli lagi time tu sebab tarikh nikah dah dekat, jadi bersanding la dengan make up. Walaupun make up, jerawat still nampak. Teruk kan muka sampai nampak walaupun make up tebal.

Lepas nikah, makin teruk. Muka, nak berdepan dengan suami pun malu. Hampir 2 minggu lepas nikah, taka tahan dengan muka teruk, terus PM FB Puan Adilah Manad, hasil survey sebelum nikah.

Beliau soal siasat dulu keadaan muka saya dan dia cadangkan B Complex, ESP, Vita C dan GLA Complex, maka terbeli la Set Shaklee ni dan terus daftar ahli.

Bermula la saya berShaklee, cara pemakanan memang Puan Adilah dan Kak Aieda bagitau dan saya follow cara yang mereka cadangkan. Saya mengalami healing crisis pada awalnya berShaklee. Memang terasa nak demam.

Selepas beberapa minggu consume, Ya Allah syukur sangat-sangat, muka dah tak rasa panas dan pedih, jerawat pun makin surut haya tinggal parut jer. Sejak berShaklee ni, syukur teramat sangat dapat kenal Shaklee, orang diluar sana tak payah nak bazirkan duit untuk cuba produk lain, pilih la yang natural dan selamat, Shaklee teramat value for money.

Memang tidak menyesak berShaklee malah rasa berbaloi sangat, saya ambil Set Jerawat tu tapi pakej lain jugak saya dapat, GLA dalam set tu asbab lepas consume Alhamdulillah saya positif hamil, bunting pelamin, hoyehh memang nak baby awal. Oh ya, my resdung dah hilang boleh balum seafood tanpa was-was.

Semua pakej (jerawat bernanah dah hilang, hamil, resdung) yang saya dapat daripada guna set jerawat tu sesuai la dengan ayat, Shaklee ni memang valur for money. Tidak mengharapkan pun muka macam artis Korea sebab saya memang dari dulu tak berapa nak cerah. Apa yang penting bebas daripada jerawat yang bestnye pakej berShaklee ni badan lebih sihat.

Terima kasih tidak terhingga kepada Puan Adilah Manaf dan Kak Aieda yang banyak bagi input dan tolong guide saya dalam proses pemulihan muka saya.

Sekian sahaja perkongsian saya berkisar masalah beliau dalam menyelesaikan masalah kulit yang semakin kronik dengan vitamin Shaklee. Kita hanya ikhtiar, selebihnya datang dariNya.

*******************************************************

PERTANYAAN ATAU PESANAN
Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan berkaitan suplemen Shaklee, anda boleh terus hubungi saya di talian 0192768114. Saya akan membantu untuk pembelian dan penghantaran kepada anda berserta konsultasi, tips dan cara pengambilannya.

Anda juga boleh terus membuat pembelian secara online dengan menggunakan esell dibawah ini menggunakan kad debit atau kad kredit. Anda juga akan dihubungkan terus ke website Shaklee untuk pembelian.
SET JERAWAT KRONIK

2 comments: