17 November 2017

PROGRAM NUTRISI BERSAMA SHAKLEE

Banyak sebenarnya kelas-kelas yang Shaklee anjurkan. Selain daripada kelas online yang setiap hari akan ada kelas, tak lupa juga saya akan ikuti kelas offline yang dianjurkan oleh Shaklee ataupun upline.

Untuk kita lebih kenal dengan Shaklee, semestinya perlu ikuti kelas-kelas yang ada untuk menambahan ilmu dan bagaimana untuk terus bawa anda secara sihat dengan penjagaan gaya hidup yang lebih baik lagi untuk diri dan juga keluarga anda.

First kelas yang saya ikuti, semestinya nutrisi yang dianjurkan oleh Shaklee. Banyak rupanya saya tak tahu tentang nutrisi. Celik minda terus bila dah tahu perlunya vitamin untuk tubuh badan kita supaya lebih sihat.

Apa yang membuatkan saya terus nak kenal dengan Shaklee?

Kalau tidak, pasal-pasal vitamin ke nutrisi ke apa ke memang saya buat tak endah. Biasa la, masa tu pemikiran budak-budak, fikir perlu ke ambil makanan tambahan sedangkan sudah ada pemakanan yang diambil setiap hari.

Lepas buat keputusan nak kenal lagi Shaklee, terus ambil peluang hadiri kelas-kelas yang dianjurkan bila berkesempatan. Bila dah tahu kenapa perlunya nutrisi dalam badan, banyak benda saya kena baca dan korek untuk tingkatkan lagi pemahaman berkenaan nutrisi.

Nak kenal Shaklee, mesti pergi kelas nutrisi. Banyak info-info yang baru akan diketahui. Dan dikelas itu juga pakar nutrisi yang bagi talk. Seronok dan teruja bila tahu bagaiman Shaklee nie bertindak untuk terus cukupkan nutrisi dalam badan kita.

Selain aripada ilmu yang diberikan berkaitan nutrisi, saya juga mendengar pengalaman mereka terjebak dengan Shaklee diantara peserta-peserta yang hadir. Banyak yang berlaku pada perubahan kehidupan mereka selepas mengambil Shaklee. Terus rasa nak bantu anda diluar sana untuk lebih kearah kesihatan yang berpanjangan.

Bagaimana untuk saya menjadi seorang pengedar Shaklee?

Program yang dianjurkan memang banyak membantu saya sebagai pengedar Shaklee. Tujuannya adalah untuk membawa anda dengan kehidupan yang lebih sihat bersama Shaklee dan bukan semata-mata mahu mempromosikan dan menjual produk Shaklee.

Bila sudah mengikuti kelas-kelas nie, bagi saya memang perlu untuk ikuti sebab banyak yang kita perlu tahu berkaitan nutrisi. Saya juga dapat memberikan maklumat yang betul dari pengalaman saya mengikuti kelas-kelas yang dianjurkan oleh Shaklee.

Untuk mulakan bisnes, cari la peluang ilmu yang ada di hadapan anda untuk lebih maju jaya. Tak kira la juga bisnes ke tidak, kita perlu ada ilmu. Jangan jemu untuk mencari ilmu.

ERTANYAAN ATAU PESANAN

Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan berkaitan suplemen Shaklee, anda boleh terus hubungi saya di talian 0192768114. Saya akan membantu untuk pembelian dan penghantaran kepada anda berserta konsultasi, tips dan cara pengambilannya.




No comments:

Post a Comment