21 November 2017

RAHSIA IBU BERPANTANG KULIT CANTIK BERSERI

Lepas bersalin, memang badan seorang ibu itu akan lemah dan memang tak terdaya dek lepas putus urat kan. Bila dah masuk fasa berpantang nie, memang tak boleh nak berhias. Ikut orang tua-tua ada pantangnya untuk berhias semasa berpantang.

Berpantang adalah satu proses menyeluruh, bertujuan untuk memeliharakan kesihatan dan kewanitaan selepas bersalin. Proses berpantang banyak juga pantang larangnya tapi yang tu atas mak-mak kita sendiri. Lain orang lain pantangnya kan. Bila pantang je mesti nak kena ambil akar kayu la, jamu la untuk proses penyembuhan urat selepas bersalin.Tapi ada yang tak ambil juga kan.

Zaman sekarang dah banyak alternatif untuk ambil set berpantang. Banyak pilihan dan rata-rata memang dalam set ada jamu dan akar kayu. Bagi seorang kakak nie beliau ambil set berpantang dengan pengambilan suplemen sahaja. Ikuti kisahnya.

[VIVIX SUPLEMEN TERBAIK UNTUKIBU BERPANTANG & KULIT CERAH BERSERI]

Saya ambil Vivix sebagai alternatif untuk mengelakkan dari pengambilan lain-lain vitamin sebab saya nie jenis payah nak konsisten kalau nak kena telan banyak-banyak terutamanya bila nak kena telan kapsulataupun tablet.

Amazing esperience bila saya ambil Vivix semasa dalam tempoh berpantangkan baby ketiga saya Qaisarah.

Saya tak ambil apa-apa ubat untuk sembuhkan luka dari klinik ataupun ubat kecutkan rahim dari mana2 klinik swasta.

Alhamdulillah luka bersalin sembuh dalam masa kurang 14 hari. Anak-anak saya dari sulung sampai la si baby semua kena kuning. Saya hanya upkan dose pengambilan Vivix dari 1 sudu ke 2 sudu daily. Alhamdulillah bacaan kuning baby back to normal dalam masa 1 minggu. Syukur sangat-sangat sebab tak payah berulang alik ke hospital. Fobia dgn kakak dan abg dia memang kena refer to hospital sebab bacaan kuning memang tinggi.

Yang paling seronok sgt bila dalampantang kawan-kawan yang datang ziarah mesti tegur kulit saya. Berbeza sangat-sangat. Dulu kulit saya kusam. Tapi sekarang memang agak cerah dan kesan parut-parut lama dah makin hilang.

Masuk kerja selepas pantang ramai yang tanya saya makan apa sebab kulit muka nampak berseri dan cerah.

Suami sendiri pun perasan. Saya ingat dia saja-saja. Tapi bila dah kawan-kawan sendiri pun cakap benda yang sama. so, saya pun persan memang kulit saya dah tak kusam macam dulu lagi.

Vivix memang terbaik.


Alhamdulillah hasil konsisten luka lepas bersalin pun cepat baik dan bonus tau kecantikan tu sebab Vivix anti penuaan tau!

PERTANYAAN ATAU PESANAN

Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan berkaitan suplemen Shaklee, anda boleh terus hubungi saya di talian 0192768114. Saya akan membantu untuk pembelian dan penghantaran kepada anda beserta konsultasi, tips dan cara pengambilannya.

JIka anda ingin membuat pembelian secara online, anda boleh 'klik disini' dibawah ini dengan menggunakan kad debit atau kad kredit. Ia akan dihubungkan terus ke website Shaklee untuk pembelian.
VIVIX SHAKLEE

2 comments: