22 June 2017

SUSU MERIAH SELEPAS AMBIL SUPLEMEN YANG SEMULAJADI



Setiap ibu-ibu ada keinginan nak menyusukan bayi dari lahir sehingga 2 tahun. Antaranya adalah susu ibu yang terbaik di dunia daripada susu-susu lain. Tidak dinafikan bila dah ada anak nie, paling utama adalah untuk menyusukan bayi sehingga 2 tahun. 

Bila dalam beberapa bulan susu semakin susut memang terasa susah hati sebab ibu-ibu mesti nak berikan yang terbaik untuk anak. Merasa runsing bagaimana nak naikkan semula susu yang semakin susut. Pelbagai kaedah bagi meriah kan kembali susu badan nie hanya untuk anak yang tersayang.

Banyak kepentingan susu ibu dan sangat digalakkan oleh klinik atau hospital untuk menyusukan bayi sehingga 2 tahun. Antaranya :


  1. Membekalkan semua zat dan air yang diperlukan untuk pertumbuhan dan perkembangan bayi pada enam bulan pertama. 
  2. Mengurangkan kematian bayi melali pengurangan insiden cirit-birit dan penyakit berjangkit. 
  3. Mengurangkan risiko jangkitan saluran pernafasan.  
  4. Kandungan antibody yang tepat dalam susu ibu dapat melindungi bayi daripada jangkitan berjangkit 
  5. Membantu pembentukan dan pertumbuhan gigi rahang, gigi dan pertuturan yang lebih baik.


Jom ikuti kisah Farah berjaya susukan anak sampai 2 tahun dan ikhtiarnya juga dengan suplemen shaklee.

BERJAYA SUSUKAN ANAK SEHINGGA 2 TAHUN SELEPAS AMALKAN SUPPLEMEN SHAKLEE




Assalamualaikum W.B.T. Nama saya Nur Farah Liza Ramli dan berumur 38 tahun. Saya menetap di Banting dan mempunyai 3 orang anak dan bekerja di bahagian Teknologi dan Maklumat.

saya menghadapi masalah kekurangan susu ketika anak saya berumur 1 tahun 6 bulan. Pelbagai simptom-simptom dan gejala susu semakin menyusut telah saya hadapi. Rakan saya, Fatimah Azzahra Ismail, telah mencadangkan keapda saya supaya minum Meal Shakes dan ESP Shaklee secara konsisten. Beliau berasa simpati terhadap saya kerana saya berhasrat untuk menyusukan anak sehingga umur 2 tahun namun anak baru menjengah umur 2 tahun susu badan saya sudah menyusut.

Saya juga mendengar banyak pendapat dari ramai orang bahawa ESP Shaklee merupakan supplemen Shaklee yang sangat bagus untuk ibu yang sedang menyusukan anak. Saya mengamalkan 1 susu Meal Shakes dan 2 sudu ESP pada waktu pagi manakala padawaktu malam pula saya cuma mengambil 1 susu ESP sahaja. 

Selepas mengambil Meal Shakes dan ESP secara konsisten selama 6 bulan, saya lihat bayi saya selalu kenyang dan saya sendiri puas menyusukannya. Alhamdulillah, kini anak saya dapat menyusukan badan sehingga 2 tahun. 

Saranan saya kepada ibu-ibu yang mempunyai masalah seperti saya, ambillah Meal Shakes dan ESP secara konsisten. Saya berasa sangat gembira dan berbesar hati kerana menjumpai produk hebat Shaklee. Terima kasih Shaklee.

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Bagi yang memang sudah berniat nak menyusukan anak, boleh ikthiar dengan SET PENYUSUAN SHAKLEE yang mana membantu anda untuk menyelesaikan masalah susu semakin berkurang. Berikan yang terbaik untuk anak anda.


PERTANYAAN ATAU PESANAN

Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan berkaitan suplemen Shaklee, boleh terus hubungi Farah Hanim di talian 0192768114. Saya akan bantu untuk pembelian dan penghantaran kepada anda beserta dengan konsultasi, tips dan cara pengambilannya.

Anda juga boleh terus membuat pembelian secara online melalui e-sell Shaklee dengan menggunakan kad debit atau kad kredit. Kliklink dibawah untuk membuat pembelian dan anda akan dihubungkan terus ke website Shaklee.

SET PENYUSUAN SHAKLEE

No comments:

Post a Comment