11 March 2018

PENANTIAN HAMIL CAHAYA MATA SELAMA 10 TAHUN BERAKHIR

Siapa tak rasa sedih bila sudah berkahwin mesti nakkan anak. Anak kan adalah penyambung untuk keturunan kita. Kadang-kadang bila difikirkan, ada sebabnya Allah nak bagi rezeki tu lambat. Ada sebabnya beri rezeki tu awal. 

Semuanya dengan izinNya jua kan. Tapi ada juga orang sekeliling tidak memberikan semangat untuk harunginya kerana setiap orang bila sudah berkahwin memang mahukan zuriat walaupun seorang kan. Mula la anda berasa sedih disebabkan sudah bertahun-tahuntidak menimamg cahaya mata. Anak tu anugerah dariNya. Sampai masanya In Sya Allah diberikan tanpa anda disangka-sangka. 

Tanpa usaha pun tak boleh juga. Bila kita tawakal, berusaha dan berdoa itu yang paling Allah suka. Ikuti kisah ini yang menanti menimamg cahaya mata selama 10 tahun untuk anak keduanya.


 {PENANTIAN HAMIL CAHAYA MATA KEDUA SELAMA 10 TAHUN BERAKHIR

Assalamualaikum

Saya Daud Mohamad. Berumur 33 tahun, telah berkahwin 11 tahun yang lalu dan dikurniakan seorang anak yang kini berumur 10 tahun.

Setiap kali berjumpa dengan adik beradik dan saudara mara. Soalan yang pertama ditanya mesti soal anak. Bila lagi nak tambah anak? Takkan sorang je? Merancang ke?

Fuh sabar je lah yang tanya tu tak fikir langsung perasaan orang. Kesian kat isteri saya jadi stress bila orang tnya macam tu. Kadang-kadang yang tanya tu tak tengok batang hidung sendiri. Sebab ada yang tanya anak dia sendiri dah lama kahwin tapi masih belum dikurniakan anak. Emm tak tau nak cakap apa kan.

Jawapan yang biasa saya berikan "belum ada rezeki lagi dan Allah sebaik-baik perancang". Saya dan isterio dah buat pemeriksaan doktor masing-masing tiada masalah.

Sebelum ni isteri makan produk Shaklee tak konsisten. Alhamdulillah sejak saya suruh wife minum Vivix konsisten selama sebulan lebih dan saya juga turut minum sekali. Akhirnya wife saya berjaya hamil setelah 10 tahun menunggu. Masa wife kata period tak datang lagi terus dia suruh saya beli pregnancy test. Alhamdulillah positif asbab minum Vivix dan semuanya dengan Izin Allah juga.

Berkat kesabaran dan doa yang tak pernah putus. In Sya Allah kami bakal menimang cahaya mata yang kedua pada bulan Julai 2017 nanti. Kini kandungan isteri saya dah 4 bulan lebih. Moga segalanya dipermudahkan.

Bagi mereka yang belum dikurniakan anak. Cubalah Vivix sebagai ikhtiar. Vivix ni berfungsi untuk memperbaiki sel-sel tubuh kita yang rosak akibat dari pemakanan yang tak seimbang, radikal bebas dan gaya hidup yang tidak sihat. In Sya Allah apabila sel-sel tubuh kita elok, kesihatan kita bertambah baik. Dan pengambilan Vivix dapat membantu meningkatkan kesihatan kita secara menyeluruh. In Sya Allah.

Alhamdulillah. Inilah Shaklee Effect saya.


Tanpa usaha dan doa mana mungkin kan. Lakukan dengan seiring dan tawakal moga diberikan peluang olehNya.


PERTANYAAN ATAU PESANAN

Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan berkaitan suplemen Shaklee, anda boleh terus hubungi saya di talian 0192768114. Saya akan membantu untuk pembelian dan penghantaran kepada anda beserta konsultasi, tips dan cara pengambilannya.

JIka anda ingin membuat pembelian secara online, anda boleh 'go' untuk pembelian anda yang lebih cepat dengan menggunakan kad debit atau kad kredit. Ia akan dihubungkan terus ke website Shaklee untuk pembelian.
VIVIX SHAKLEE

 

No comments:

Post a Comment